FAQ

Ofte stillede spørgsmål

Jeg sidder klar ved computeren ved tilmeldingsstart, men jeg kan ikke se tilmeldingsmodulet.
Du skal opdatere din internetbrowser. Dette gøres ved samtidig tryk på ‘CTRL’ og ‘r’ eller ved tryk på ‘F5’. Holdene bliver åbnet enkeltvis og det er derfor nødvendigt, at opdaterer flere gange.

Jeg er ikke hjemme ved tilmeldingsstart, kan jeg forhåndstilmelde mig?
Nej, det er desværre ikke muligt at forhåndstilmelde sig. Fra tidspunktet for tilmeldingsstart fyldes holdene op efter først-til-mølle-princippet. Der gøres ingen undtagelser – uanset årsag.

Jeg har ikke adgang til en computer, kan jeg tilmelde mig på anden vis?
Desværre nej. Vi accepterer kun tilmeldinger foretaget online.
Har du behov for assistance til tilmeldingen kan du skrive en mail og vi vil besvare hurtigst muligt.

Jeg er på ferie i udlandet ved tilmeldingsstart, kan jeg stadig tilmelde mig, hvis jeg har adgang til computer?
Nej, det er desværre ikke muligt at tilmelde sig, så længe man er i udlandet, af sikkerhedsmæssige årsager. Spørg evt. familie om de vil gøre det for dig eller kontakt bestyrelsen på mail.

Jeg kan se at der er reserveret pladser på nogen hold, hvad betyder det?
Fra det tidspunkt, hvor en person trykker “tilmeld” reserveres der en plads i 8 minutter. På de 8 minutter skal man nå at tilmelde og betale. Når det er gjort, eller der er gået mere end 8 minutter, vil reservationen blive slettet. Det er IKKE muligt, at reserverer plads på holdet, udover de 8 minutter, som bliver reserveret ved tilmelding.

Der er ikke flere pladser på holdet og jeg er kommet på venteliste. Hvornår kan jeg forvente at høre fra jer?
Hvis holdet er fyldt er der mulighed for at skrive sig på venteliste. Du hører fra os, hvis der bliver en ledig plads på holdet i løbet af sæsonen.

Kan jeg prøve et hold før jeg tilmelder mig?
Nej. Du skal tilmelde dig et hold og herefter kan du gøre brug af vores fortrydelsesret på 21 dage fra første træning. Kommer du til træning på et hold, som du ikke er tilmeldt på, kan du ikke forvente, at du kan deltage til træningen.

Jeg vil gerne skifte hold, hvordan gør jeg?
Du kan kun skifte hold, såfremt der er plads på det hold du vil skifte til. Du bedes skrive en mail til os hurtigst muligt.

Jeg vil gerne gøre brug af min fortrydelsesret, hvordan gør jeg?
Indenfor 21 dage jf. vores handelsbetingelser, kan du nå at fortryde dit køb. Du skal blot skrive en mail til os hurtigst muligt, at du ønsker at gøre brug af fortrydelsesretten. Herefter får du pengene udbetalt inden for 1 uge.

Sociale medier


This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram access token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.

Opdatering søndag: alt er nu (eller i hvertfald forsøgt) udleveret, både nord og syd for fjorden 🤩

Situationen på udlevering af t-shirts, dragter og diplomer 🥵
Efter 9 timer, er vi endelig færdige med udlevering syd for fjorden. Vi kom igennem 6 A4 sider med adresser og krydser fingre for, at alt er udleveret korrekt! 🤞🏻(vi synes selv at det gik virkelig godt!!💪🏻)
Enkelte har desværre ikke fået diplomer, da disse ikke nåede at blive udfyldt, inden skolen, og dermed adgang til vores mødelokale, lukkede ned.
Enkelte på ruten, har heller ikke fået udleveret t-shirt eller dragt af forskellige årsager.
Hvis du ikke mener at have modtaget en t-shirt eller dragt i postkassen, bedes du rette henvendelse til vejgaardgymnastik@vejgaardgymnastik.dk
Vi forsøger at nå de sidste nord for fjorden snarest ☀️ ha’ en skøn weekend! Mvh Karina og Trine ☀️
Ps. Vi fik styr på toiletsituationen undervejs 😎

View on Facebook